När första ljuset brinner....

... håller Jenny på och julpyntar...

Ja, idag har jag julpyntat litegrann. Det är sjukt tråkigt och det får lägenheten att kännas liten. Visst älskar jag den där härliga julkänslan, med mysbelysning och saffransbullar och pepparkakor. Men eftersom vi har väldigt lite yta att ställa julpyntet på blir det mest frustrerande. Julkänsla kommer ju inte av att det är grejer överallt... xD Jag valde att inte plocka upp alla saker, utan låter lite grejer ligga kvar i kartongen...

Vet inte om det är brist på sömn, socker-bakfylla, mörkret, pluggstress eller "brist" på koffein som gör att jag är himla trött idag. Har förvisso pysslat med något från kl. 14.00 till nu (16.30), men ändå. Funderar på att ta en liten tupplur kanske. 

Veckan som kommer blir nog sprängfylld med plugg, eftersom jag har hur mycket som helst att göra, som jag ligger efter med. 

18 dagar kvar till jullov.... Kan inte bestämma mig om tiden går fort eller långsamt. Ena dagen säger man - tänk att den terminen snart är slut, andra dagen säger man: tänk att det bara gått tre månader.... 

24 dagar kvar till tomten kommer, förhoppningsvis kommer vi iväg nånsans i mellandagarna - helst till värmen, men det känns som att man måste åka långt för att komma dit... Och betala mycket pengar...

Nä, nu har jag bestämt mig - Det blir en tupplur.... God natt!

 
 

Kommentarer
Postat av: Akhila

Kom till curacao!! :D

Svar: Om du visste hur mycket jag önskar att jag kunde! <3 ;)
J-Ho

2013-12-01 @ 20:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0