7 år <3

Dagen har mestadels bestått av jobbsökning, liten sväng ner till Tumba och sen lite lunch såklart...

Idag firar jag och Johan 7 år ihop, dessvärre firar vi på varsitt håll. Jag hemma och Johan i skolan. Men eftersom vi visste det sen länge tillbaka passade vi på att fira i helgen.
I lördags åkte vi till Årsta och spelade bowling, Johan vann och jag har fortfarande träningsvärk! Efter det åkte vi till Skärholmen där de har öppnat en Jensens böfhus - restaurang. Satt i över två timmar och bara njöt av att få vara med varandra och äta god mat. Som vanligt blev vi allt för mätta... Men gott var det iallafall.

Om en liten stund ska jag börja röra mig mot gymmet. Köpte ju nytt gymkort förra veckan så jag ska se till att använda det! :D
Ska man vara snygg i Thailand, måste man ju börja nånstans!

Jobbsökandet går framåt. Har sökt 46 jobb sen nyår och varit på 2 intervjuer. Tänkte att jag nästa vecka ska gå till butiker och göra en liten presentation av mig själv, så får vi se om det kan leda till något. Om inte annat kanske jag kan få ett sommarjobb, men allra helst vill jag har ett fast heltidsjobb.
Börjar bli sååååå trött på att vara utan jobb nu. Skulle nog kunna ta vilket jobb som helst snart!!!

Anywhom... Mot gymmet och vidare....

XXX

Kommentarer
Postat av: Maria, mamma till Leo & Max

Åh det låter kanon! Heja heja! Viktväktarna är bäst, eller hur? :D

Hur är det med dig nu för tiden? Bra hoppas jag? :)

Kramar

2013-01-24 @ 23:26:24
URL: http://www.marythemamster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0