Drogad...

Jo jag måste nog har blivit det, drogad alltså, den här veckan. Vet inte av vem, eller när men här är anledningen till varför jag tror det:
På fredagen vaknade jag innan klockan ringde. Vaknade till och gick t.o.m upp innan larmet gick. Precis som vanligt vägde jag mig, och då hade jag gått NER i vikt... Därefter åt jag en, vad jag skulle anse vara en nyttig frukost (Yoghurt, AllBran med äpple). Blev lagom mätt och sen packade jag väskan och GICK till gymmet (för TREDJE DAGEN I RAD?!?!) Där var jag med på vattengympan, som var ett ganska lätt pass, så jag stannade kvar efteråt och simmade i 30 minuter också.... Eller hur?! HELT SKUMT?!?! Jag vill gärna få tag på den skyldiga så att jag kan få veta vad drogen heter och var jag kan köpa mer...
 
Morgonen började på nästan samma sätt idag, lördag. Vaknade innan klockan ringde, fast idag låg jag kvar i sängen eftersom jag inte var ensam. Lite mys innan vi gick upp, och jag vägde mig. Vågen hade lite svårt att bestämma sig, och flimrade mellan 69,2 och 68,9. När jag sa: "KOM IGEN, BESTÄM DIG!" stannade den på 68,9. Alltså hade jag gått ner i vikt  igen!!!! WOOT WOOT!
Det firades med lunch från SubWay i Tumba. Johan har varit och klippt sig, så då passade jag på att gå till systemet, och till H&M för att leta efter byxor. Jag hittade ett par snygga byxor i strl40, så jag chansade och provade dom, och så satt dom bra! :D Köpte dom inte, eftersom jan inte har överdrivet mycket pengar just nu. Ska betala räkningarna först så får vi se vad som händer sen! :D
 
Ikväll ska vi träffa Liza och Jimmy. Jag ska bjuda på Risotto med kycklig tänkte jag. Mumsfilibaabaa!
 
Igår var mamma och pappa på middag. Vi åt hemgjorda potatisklyftor med kött och sås. Babblade massa skit och hade väldigt trevligt. Inte allt för ofta vi ses tyvärr, så det  gäller att ha extra trevligt när man väl ses!  Fick jättefina tulpaner och strumpor också! Jag älskar tulpaner! <3
 
Nehe, om man skulle ta o göra sig iordning inför kvällens "kalas"....
 
XXX
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0