Hockey-hes

Halsen gör ont och rösten rasslar till ibland då och då. Allt tackvare Juniorkronorna i dagens match mot Ryssarna. Sverige började riktigt bra, och spelade helt ut ryssland som stod på hälarna hela första perioden i stort sett.. Dessvärre kom dom igen och kunde tillslut kvittera efter att ha legat under med 2-0. Matchen gick till förlängning, sen till straffar... Sverige vann, när allt avgjordes på sista straffen. Onödigt spännande om man frågar mig. Hua!

Anyways. Fick nyss nåt tokryck och blev astaggad på att spela MarioKart på Wii... Sjukt länge sen, och sjukt roligt spel. Så många timmar vi har spenderat med det där jävla spelet...

Dagen har bestått av hockey och rensning av lägenhet. Har börjat rensa lådor och skåp, och nu har jag gett upp eftersom jag inte riktigt får den frihet jag vill att bestämma var jag/vi ska ha alla saker. Johan verkar ha någon form av kontrollbehov när det gäller var saker placeras! xD Knas!

Nu ska det sista bara rensas undan och sen ska vi sova. Måste göra något med dygnsrytmen snart! Hua! Får se om jag lyckas få med Johan till gymmet/simhallen imorgon! Eller om han ens kommer göra sina dagliga situps idag... :)


XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0