Katt åt linjal. Blev mätt

Wordplay! Love it!

Okej, jag hittade måttbandet i ett skåp i hallen, så jag låste in mig på toan och började mäta. Vet inga "normalmått" eller vad som klassas som: "Tjockis" "Oh shit", "Fat ass" eller liknande, och jag vill egentligen inte skämmas över hur jag ser ut, så jag tänker skriva mina mått här i bloggen i ett försök att komma över min skam:
(Kommer skriva förklaringar till mig själv för att minnas mer exakt var jag mätte mig, så det är inget ni behöver förstå ;) )

Överarmar: 32 cm
Bröst: 93cm
Byst(ovanför brösten): 87cm
Höft(där V börjar): 103 cm
Midja (smalast): 82 cm
Mage (navel): 99 cm
Övre lår (bristningar): 61 cm
Nedre lår (prickar) 51 cm
Vader: 37 cm.

Jag känner mig iallafall redan piggare än vad jag gjorde de sista dagarna på 2012, men det ligger ju flera orsaker i det.
En av de viktigaste är sömnen. Det har blivit väldigt tokigt med sömnen under jul&nyår, och dygnet är lagom snurrat. Lägger mig tidigast 01 och har bara gått upp tidigare än 11 en dag, och det var p.g.a. JVM.

Måste vända tillbaka på dygnet bara så kommer nog energin kännas mycket bättre snart! <3

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0