Bara lite skryt

Ojdå... Igen.... Dåligt av mig! Jag som lovade resultat från VV! Men men. Bättre sent än aldrig.
Vägde mig efter jobbet i onsdags och var nere på 66,9 kg (lägsta-notering sen tidigt 2010)
Blev överlycklig, samtidigt som jag skämdes litegrann över hur lite jag kämpat för de siffrorna.
Har förvisso varit rätt duktig med maten och inte spårat ur överdriver mycket, (utom förra veckan när det var typ 200 kalas på samma vecka)
Har inte tränat något, och löparskorna jag köpte för 3 veckor sedan ligger fortfarande kvar i sin kartong.
Men nu har jag gjort mig själv en deal:
Om jag åker till gymmet minst 1 gång får jag köpa en jacka som är så sinnessjukt snygg att jag funderar på att gifta mig i (läs med) den.

Jag tänkte egentligen bara skryta lite om brorsan igen:

http://www.vt.se/sport/?articleid=6776941

:D Fan va stolt man blir!


XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0