Kalla fakta...

Eller ska man kalla det "ingen fakta"? Kvällens program var helt värdelöst. Det handlade om Ryanair och om personalens arbetsvillkor och om det påverkar flygsäkerheten.
Jag tyckte programmet var helt värdelöst, eftersom de hade samma klipp flera gånger om, det var klippt på ett sånt sätt där jag får känslan av att de vinklar det till Ryanairs nackdel (utan att lyckas). De här piloterna som intervjuades ville såklart vara anonyma men det verkar ju som att de är med bara för att de har fått pröjs. Jag påverkades inte negativt, för Ryanairs del av detta program. Däremot ifrågasätter jag tv4...

Imorgon ska jag på intervju på Frans Schartau, för deras utbildning till Diplomerad Resekonsult och jag ser fram emot det väldigt mycket. Hoppas att testet inte är för svårt, men det ska nog gå bra. Intervjun är jag mest nervös för eftersom det är personer som är högt uppsatta i branschen som kommer vara med! Men jag vet att jag bara kan gå dit och vara mig själv. Jag vågar inte förvänta mig för mycket inför antagningsbeskedet v.24, men jag hoppas, hoppas, hoppas att jag kommer in!

Har inte haft tid, ork eller lust att blogga under de senaste veckorna men hoppas att energin blir bättre snart! Imorgon är det på riktigt. Nya mål, Nya möjligheter, Nya vanor. Ska bli så jävla skönt! Mer energi, snyggare kropp och bättre självförtroende är ju alltid trevligt!
Hockey-VM är igång. En vinst och en förlust än så länge! Spännande. Hoppas på kross mot Vitryssarna imorgon! :D

Oh, just det - Jag har blivit godkänd för FA-skatt och har nu ett registrerat företag! :D Kör igång med Mary Kay så fort jag får beslut från Arbetsförmedlingen!

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Samma skola som jag gick på. Kommer du in hoppas jag att du är mer ambitiös än jag var. Puss

2013-05-05 @ 21:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0