MadaFaka

Ja det var ungefär så jag tänkte, när jag insåg att det jag hade skrivit här på bloggen hade försvunnit för ett tag sen. Skapligt irriterande med tanke på hur mycket jag hade skrivit. Nu minns jag inte ens vad jag hade skrivit så jag får väl hitta på nåt nytt?

Plugg, plugg, plugg... Det är ungefär det mitt liv har bestått av senaste tre månaderna. Det är, för det mesta, riktigt riktigt roligt. Senast i tisdags hade vi ett event i skolan som handlade om Latin Amerika. Vi som skulle gå fick veta at det skulle serveras snittar och plockmat, och dessutom dricka, så jag åt inget innan jag gick dit. När vi kom dit fick vi veta att middagen bestod av 4 snittar var, och 3 öl/glas vin var. Det resulterade i att jag, som är rätt ovan vid att dricka blev lite påverkad... Det, i kombination med att jag och Kerstin (klasskompis) flummade ur lite, resulterade i att jag låg på golvet/i trappen och skrattade. När jag skrattar extremt mycket tenderar jag att få gelé i benen. Jag klarar inte riktigt av att stå, och Kerstin var vänlig nog att filma mig, mitt i skrattanfallet. Jag som dessutom hade träningsvärk i magen efter ett skrattanfall kvällen innan... Sit ups my ass!
Förra fredagen var jag på konsert med Johan och Ewa. Vi såg Five Finger Death Punch och Avenged Sevenfold på Hovet. Jag var där mest för förbandet och de var så jävla bra. Vi hade kanonplatser och satt ganska nära scen, dock blev ljudet halvkasst eftersom vi satt på sidan. Jag är ändå supernöjd eftersom musiken är asbra. Five Finger Death Punch är just nu mitt favoritband och kommer tillbaka till Sverige på Johans födelsedag, internationella kvinnodagen - 8 mars, för att headline:a Bandit Rock Awards. Jag och Johan var på Bandit Rock Awards i februari tidigare i år och då var Slash där med Myles Kennedy - sjukt bra! Då stod vi längst fram och "high five:ade" alla band som vann priser. Tyvärr fick Slash gå upp på scen bakifrån när han skulle ta emot sina priser! Hoppas att platserna blir lika bra denna gång och att Five Finger får ta samma väg som alla andra! Tänk att få göra high five med någon i bandet... Drömmen. Skulle typ aldrig tvätta händerna!
Önskar att jag hade bloggat oftare, men det orkar jag typ inte...
Nu blir det matlagning - nåja, uppvärmning av mat. Köttbullar med Spaghetti står på menyn...
 
XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0