Bättre och bättre

Den där underbara känslan. När man känner att energin kommer tillbaka och man börjar friskna till... När man t.o.m orkar stå upp utan att bli anfådd. Den där hemska känslan när man kommer till klassrummet och på dörren står en lapp: Lektionen flyttad till B49 (dvs 4 trappor upp)...
Stannade på vägeen upp och satte mig på huk. Knappt nån luft och svartnade framför ögonen. Obehagligt, men jag tror jag skrämde klasskamraten mer, inte alls meningen. 


Dagen gick väldigt fort idag. Skönt faktiskt. 

Håller tummarna för att hostan går över snart så att jag kan börja träna igen! Gick nästan ner ett helt kg under tiden jag var sjuk. Hoppas det fortsätter gå åt rätt håll för jag vill verkligen vara snygg till beachen! 

Vet att mina inlägg har varit skitkul på senare tid, men ska försöka hitta nåt vettigt att blogga om snart. 

Ska testa göra lite situps nu. Heja heja!

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0