Fan fan fan!

Det är något som säger mig att jag absolut inte ska komma igång med träningen och gå ner i vikt. Inte nog med smärta i höfter och knän, nu har febern hittat hit också! Började med hosta och irritation i halsen i dag på dagen men nu har som sagt tempen stigit till 37,9, jag som vanligtvis ligger på 36,6. Har lite tryck bakom pannan också... Det värsta med febern är att jag känner mig så sjukt frusen. Har precis tagit 1 ipren och 1 alvedon, hoppas det blir lite bättre snart. Om man nödvändigtvis vill se något ljus i mörkret är aptiten nästintill obefintlig, vilket leder till att jag äter mindre än vanligt. 
Dumma baciller, som har besökt mig allt för ofta detta år redan! Låt mig vara era jävlar! 

Krya på mig! <3


XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0