Håll tummarna

Vänligen håll tummarna för mig nu! Känns som att jag är på bättringsvägen. Känner mig inte så febrig längre, däremot är hostan lika jobbig. Har fått några konstiga utslag på händerna, som är som små prickar och kliar som fan. Hoppas att det bara är tillfälligt!

Jag vet inte om det är rastlösheten efter att jag spenderat 3 dagar i soffan eller om det är solskenet och alla tv-reklamer men oj Oj OJ vad jag är res-sugen! Helt sjukt verkligen. Har börjat fundera på hur jag ska göra i sommar. Min förhoppning är ju att få jobba en del i sommar, men jag hoppas ju att jag ska hinna med någon veckas semester. När jag drömmer mig bort låter det ungefär såhär i huvudet:
"Åh, man kanske skulle åka tillbaka till Rom... Eller, åh Grekland, tillbaka till Rhodos.... Eller nej, Gran Canaria, eller, nej NU VET JAG! Ö-luffa i Grekland!!! Skitsamma vi kör alltihop!"
Jag har en idé om att flygluffa i Europa, istället för att tågluffa (tar för lång tid). Ska börja ned att tjäna lite pengar så får vi se vad det blir lite närmare sommaren.

Imorgon är det OS-final, Sverige-Kanada. Fick veta igår att det kommer vara 3 Kanadensiska domare som dömer matchen, och om någon av dessa skulle få förhinder så finns det 3 back-updomare, som också är från Kanada. Det är ju HELT SJUKT! Det gör mig otroligt förbannad. Det ska fan inte få vara så! Det måste ju för fan finnas 3 personer som är minst lika kvalificerade för uppgiften som dessa personer?! Man börjar ju fundera på om det är nån jävla idiot i Kanada som har betalat sig till detta. Förhoppningen är väl att de ska känna sig rädda och döma fördel för Sverige, men känner jag Hockey-Kanada rätt så bryr de sig inte! ÅÅÅååååååh Frustrationen! FAAAAN!!!!
Nåja, vi får se vad det blir av detta! 

Idag ska vi in till stan för att kolla om vi kan få ringarna att sitta lite lite bättre! :)

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0