Intervju

Min känsla är att intevjun jag hade idag gick bra. Iallafall ganska. Jag kom på mig själv med att prata rätt mycket, och att jag ibland var oorganiserad i det jag sa. Men innehållet av det jag pratade om var nog ganska bra, och jag tyckte faktiskt själv att jag passade mer och mer som reseledare! :) Nu är det bara att vänta och se... Håll alla tummar och tår tack!

Hela skoldagen har bestått av engelska! Fantastiskt roligt! Vi har fått diskutera kring olika typer av business meetings. 
På lunchen gick jag till en ny butik som ligger vid skolan och köpte mig lite piller. Kosttillskott för att vara exakt. Öppnade precis burken och de luktar satan. Men hjälper de mig att gå ner i vikt lite snabbare är jag tacksam! 

 

Tålamodet är sådär när det kommer till viktminskning för mig. Jag började om i söndags. Med börja om menar jag att helgen innehöll massor av mums och ingen träning alls, förrän söndagen då. Har inte vägt/mätt mig så noga sedan dess men har inte sett några resultat än! 
Idag är det vilodag, och konstigt nog är det enda jag vill göra är att åka till gymmet och springa, simma eller cykla. Trots att jag är trött i ögonen känner jag för att göra av med energi och svettas. Får nöja mig med mina situps ikväll. Jag gör ca 100 st/kväll.  

Har idag förberett ett par små detaljer till fredagens avslöjande.... Nyfiken? Då är du välkommen att fortsätta följa min blogg :) <3 

Puss och Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0