Ont och sånt jävla skit!

God kväll! 
För första dagen på lääääääänge har det varit sol ute. Tråkigt nog fick jag inte njuta överdrivet mycket av den eftersom jag gick i skolan hela dagen. Hade dessutom möte på lunchen vilket gjorde att jag hade ca 20 min lunch. Hade gärna hängt i solen en stund idag. 

Efter plugget var det raka vägen till gymmet. Hoppades på att två dagars vila skulle göra att höfterna/knäna hade återhämtat sig, men så var icke fallet. Tänkte ta en sväng förbi löplabbet nån dag snart och kolla om de har nåt bra förslag på hur jag kan bättra på löpsteget/minska påfrestningen av höfter och knän. Jag har et ett löpsteg tyngre än en elefant vilket kan vara en stor bov i dramat. Jag vet att jag har rätt typ av sko för mitt löpsteg iallafall. Önskar att jag kunde mer om sånt här... Nu när träningen äntligen är rolig vill jag ju inte behöva vila det första jag gör!

 Använde mig endast av löpbandet idag, eftersom det var rätt mycket folk idag. Hade hoppats på att en crosstrainer skulle vara ledig. Det värsta med träningen idag var ju såklart att både höfter och knän gjorde ont. Det BÄSTA var att jag kände extremt stor skillnad på orken idag. Vet inte om det beror på att konditionen börjar bli bättre eller om kroppen bara var uppladdad bättre idag. Kanske har det att göra med kosttillskottet jag tar, eller kanske en kombo av alla dessa faktorer? Fantastiskt skönt att orka springa 11km/h i 3 minuter utan att krokna! 
Värmer och värker i både knän och höfter fortfarande dock. Känner mig som en gammal tant. Vad fan, som 24½-åring ska man väl inte ha ont efter träning?! Arg och besviken på mig själv, över att det har fått bli såhär! Att vila sig i form är ju heller ingen höjdare! Hur ska man då kunna bli vältränad? skit, Skit, SKIT!


XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0