Sjukstuga

Varvar mellan att frysa och att svettas. Föredrar det senare faktiskt, även om det är jobbigt. 

Vet inte vad det är för skit jag har åkt på, men det är inte en vanlig förkylning iallafall. Liknar symptomen jag hade när jag hade influensa för många år sedan. 

Det värsta med detta är febern och tröttheten. Igår låg jag hela dagen i soffan och sov. Sen är det ju hostan, det sega slemmet och nästäppan.
Ska man se något ljus i mörkret får man väl säga avsaknaden av aptiten! Är varken hungrig eller sugen på något att äta. Nog för att jag älskar att äta mat, men om detta leder till förlorad vikt, blir jag riktigt glad! 

Igår var värsta dagen so far. Idag känns det lite bättre, jobbigt bara när man är så trött att man knappt orkar resa sig ur soffan, men är så rastlös att man vill åka till gymmet och köra ett varv på löpbandet. Tänkte slänga på nån film, eller sova en stund nu. 

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0