6 days....

Om 6 dagar åker jag till London, och jisses vad jag längtar! Börjar bli lite pirrig nu, mest för att jag eventuellt ska träffa mina vänner som är därifrån och som jag bara träffat några gånger förut. 

Mest pirrig exalterad tror jag, men även lite nervös. Jag tror mest att jag blir nervös för att jag intalar mig själv att jag är det, men jag vet att jag inte borde vara det. Det jag är mest nervös för är ju förstås språket. Jag vet att när jag blir nervös kan tungan vrida sig lite hursomhelst... Sist vi sågs skulle jag berätta om min favoritlåt, bara att när jag skulle säga "my favourite song is" blev det "my favourite thong is". Jag var alltså på väg att berätta vilken min favorit tanga-trosa var... Sånt där som gör att jag bara vill spola tillbaka tiden, göra om och göra rätt....

Har funderingar om att gå på John Mayer i London den 9 juni, han är fantastiskt duktig men jag vet inte om jag har råd eller lust att gå själv. Får se hur det blir med den saken. 

Ikväll spelas avgörande matchen mellan LA Kings och Chicago Black Hawks... Spännande! Om det finns tillräckligt med energi i kroppen tänkte jag stanna uppe och titta på matchen! Kul att se vilka Rangers möter i finalen! :D 

Helgen har varit katastrof i matväg. Imorgon ska jag tillbaka till gymmet och fr.o.m. skrivande stund är det slut på sockerintaget på ett tag! Denna helg har jag ätit pizza, kebab, hamburgare, godis, rabarberpaj med vaniljvisp, druckit öl och fikade dessutom med Liza idag! Känner mig som en svullen gris och det är ju inte alls kul! Blir nog inte så svårt att komma tillbaka till god och fräsch mat och träning! <3 

Det var riktigt härligt att träffa Liza idag! Vi inledde med en låååång härlig kram, och den var så härlig så vi tog en till på en gång <3 Fikade, pratade lite flams och lite allvar. Gick till Mango och provade kläder, denna gång tog vi inte de fulaste kläderna vi hittade utan faktiskt fina klänningar! Skoj, just like old times! 

På vägen hem sprang jag på lillebror Marcus och Elias. Stod och bubblade lite en stund och kom fram till att vi tenderar att gå om varandra i Trosa. Vi är där liksom varannan gång! Mysigt att träffas, även om det bara var för en kortis.

Johan ringde mig för en stund sedan, han är på Aerosmith. Det skramlade mest, men sen hörde jag att det var deras "Don't wanna miss a thing". Han är för fin min Mozi! Det var en låt vi lyssnade på mycket i början av vårat förhållande, och den är ju så fin! Finis! <3 
 
Snart bara 5 dagar kvar till London!

What.Is.Up.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0