14Days...

Ja, 14 dagar/2 veckor till London. OMG, vad jag längtar! :D Sitter och kollar på Primark.com varje dag nu, bara för att se vad för nytt som kommit in. Oh, Sweet primark-shopping - I cannot wait!!!!!! Och pret-BLT...  Jag måste flytta till London! En dag...


Igår var jag hos tandläkaren på morgonen - so much for sovmorgon... Fick väldigt mycket beröm för hur jag sköter tänderna, dock hade jag ett hål i en tand - under en lagning. Tillbaka för lagning på onsdag! HUA! Det bästa var att hon sa att jag skulle hamna i "grupp 2" om jag ville ha frisktandvårdsförsäkringen, alltså den näst billigaste! :D Känns taget faktiskt för då behöver man inte oroa sig för att det ska bli dyrt om det skulle skita sig med tänderna. Tandläkaren jag hade var jättebra. Jag berättade att jag hade tandläkarskräck redan när jag kom, så hon var väldigt försiktig. Fick vara med och titta på röntgenbilderna på dataskärmen, och hon förklarade vad jag såg för något. Lite coolt faktiskt! 

Imorgon är det fredag, nästa fredag är det Black Stone Cherry, och fredagen därpå vaknar jag i LONDON!!!! Förlåt stackars läsare (och framtida mig) som följer min blogg, att jag tjatar så mycket, men åh jag längtar så att jag nästan gör i byxan! 

Tidig morgon, ska vara i stan kl. 08:00! Tandborstning nu -OCH tandtråden får man ju inte glömma!! 

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0