A smile on a bright shiny face....

Tentan idag gick:

a) Bra
b) Dåligt
c) Sådär

Måste nog svara C på den frågan. Tentan var uppdelad i två delar. Ena delen gick ganska bra, men den andra gick skit! Nåja, det får bli omtenta på den!

Idag är det 23 dagar kvar till London! Åh, jag kan inte minnas när jag var så här taggad för London sist!! Har konstant pirr i magen, så pass mycket att jag började fundera på vad som händer i kroppen när det pirrar i magen, och varför det blir så... 
 
 
 
Började min dag med havregrynsgröt och bär, följt av 30 min på löpbandet på gymmet! Kom just på att jag ska ha vilodag imorgon och fick lite ångest av det! Jag vill inte vila! Jag vill träna!!! Jag älskar det just nu och tycker att det är fantastiskt roligt! Det är en sån härlig känsla när man kan känna skillnaden i vardagen också! Typ som att gå i trappor eller springa till bussen (något jag fått göra rätt många gånger i mitt liv). När man känner att man inte behöver ta i lika mycket, att steget är lättare och man känner sig starkare! Underbart!! 

Nu blir det natti! Första 9-16-dagen i skolan imorgon! Kommer bli tungt! Brortskämd som få!

XXX

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är helt fantastisk. Om jag missat att säga det <3

2014-10-01 @ 21:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0