En snabbis

Ja, jag hoppas att denna förkylning var en snabbis. Är fortfarande täppt till och från, men det är jag ju alltid utan att vara förkyld (till följd av mitt nässprays-beroende). Har varit i valet och kvalet om att åka till gymmet, men valde att vara hemma idag också. Får se hur jag gör imorgon. Har tandläkartid kl. 07:45 imorgon bitti (ångest x2000), så om jag orkar åker jag väl till gymmet direkt efter det - beroende på dagsform. Har lite skolarbete jag behöver göra också.

Så, första tandläkarbesöket sen typ 2009-ish. Blivit mutad av Johan - om jag går till tandläkaren innan september är slut får jag hans euro-pengar han har kvar sen vi var på Malta, vilket är strax över €200 Är sjukt nervös, speciellt med tanke på att jag haft ont i överkäken i två dagar, troligtvis för att det växer en visdomstand. Den fjärde och sista visdomstanden som kommer upp. Detta är den första jag har haft problem med (om man bortser från att jag fått blåsor i samma område eftersom tänderna var så vassa).
Har lite tandläkarskräck men hoppas att jag kommer undan utan vidare besök. Ska kolla hur mycket jag skulle behöva betala om jag tecknade tandvårdsförsäkringen.
Så hold your thumbs for me please!

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0