En trevlig kväll

Skoldagen kändes på ett sätt väldigt lång, men på ett annat väldigt kort. Hade en föreläsning på dagen, som jag tyvärr inte tyckte var så jätteintressant. Dock var en av alla föreläsarna riktigt bra, och avslutade så snyggt att jag fick gåshud, så jag antar att det kompenserar för det som inte var riktigt lika intressant.
 
Mötte upp Liza på tåget, och åkte tillsammans till Södertälje. Vi gick till O'Learys där Mozi, Tjorven, Täby, Max och Max's tjej väntade på oss. Tog en varsin dricka och sedan gick vi vidare till Roxy mongolisk bbq. Riktigt god mat, och min stora utmaning var att spara min "sockerdag" till imorgon, eftersom det ingår glassbuffé i buffépaketet. Det visade sig att det inte var några problem alls! :) Hade jättetrevligt, och efter maten åkte nästan hela gänget vidare hem till oss i Söderby, och fortsatte kalaset där! 
Tittade på lite sköna youtube-klipp och sedan åkte gänget hem! :) 
 
Mysigt som rackarns. Har även fyllt på med lite motivation under kvällen så nu blir det nog gymmet imorgon, innan hockeyn iallafall! :D 
 
Får träffa Pysen imorgon, eftersom han kommer till Stockholm med laget imorgon! Heja Mora!!!
 
XXX
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0