GTA V

Det enda jag verkligen älskar i GTA V är språket. "Fuck", "Motherfucker" "Nigga" är ord som används i varje mening, så mycket att det blir parodi och jag älskar det. Jag brukar ofta upprepa vad som sägs i TV:n och tycker det är fantastiskt roligt. Ni som känner mig vet att jag använder mycket såna ord - dock aldrig könsord, för det är det värsta jag vet.
 
Mora vann sin match idag med 5-2 :) Härligt! 
Har precis pratat med pappa i 45 minuter på telefon. 45 minuter prat om bara hockey!! <3 Underbart!
 
Ska till tandläkaren imorgon och laga en tand! Nervös som satans.... 
 
På fredag är det dags för Black Stone Cherry på fryshuset - sjukt taggad!!! Bra musik, god mat/dryck och förbannat trevligt sällskap av mina super ladies Liza och Malin. 

Dessutom bara 9 dagar kvar till London - Igen, ursäkta tjatet om denna resa men herrejävlar vad jag längtar. Jag kan verkligen se allt framför mig! :D :D :D :D :D :D
 
Ingen träning idag heller "tack vare" sjukt äcklig slemhosta! SKIT! Har en träningsdejt imorgon efter tandis, och jag skiter faktiskt i hur hostig/snorig/bedövad/trött jag är! JAG VILL TRÄNA!!! 
 
Förra veckans lägstanotering visade 0,4kg kvar till målvikt. Betydligt längre ifrån idag. Mycket mat, mycket kolhydrater dock inget socker sedan lördags! Kör en socker-utmaning med Hilde. Känns riktigt bra! :)

Ska klara det, om det så krävs att jag slutar äta sista 3 dagarna!! BRING IT ON MOTHER FUCKER!!!
 
XXX
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0