Hemma...

Ja, Trosa känns fortfarande som hemma! Gick upp tidigt i morse med Johan och åkte hem för att klippa håret och träffa min kära gudmor Anette!

Blev supernöjd med håret, skönt att bli av med det risiga! Har bestämt mig för rött hår nu, och har beställt hårfärg/toning genom Anette!

Tränade igår på gymmet. Började med att känna mig som ett fläsko, som att allt var svullet. Kände mig tjockare än när jag vägde som mest och den känslan är ju inte så kul, men verkligen befogad - inte för att jag var tjock igår, men helgens kalas visar sig på vågen! Mycket vin, sötsaker och alldeles för mycket mat! Men nu är det ändring på det. Fick med mig en bok från Trosa, som handlar om kost/träning m.m. Läste lite på bussen och tyckte det var en bra bok. Hursom, avslutades träningen med betydligt bättre känsla i kroppen! Sweet!
Träffade dessutom en kompis där så det fick mig på lite andra tankar. Trevligt! :D

Idag är det en månad kvar tills jag och Malin åker till London! Åh jag är så taggad!!! :D Längtan och pirret är så underbart välkommet samtidigt som det förstör mig! JAG VILL ÅKA NU!!!!! 
 
Imorgon börjar hockeysäsongen. SOM JAG HAR LÄNGTAT! Imorgon spelar brorsan första matchen i Hockeyallsvenskan, mot Timrå. Åh, pirr i magen och stolt som satans!!!! :D Lilla pysen! <3 
 
Nu blir det sen middag. Rotmos med skinka och senap - Low Calorie, Bitch! :D 
 
"When she said Oh damn this is my song" 
 
XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0