Jävla oflyt

Då var det dags igen... Två veckor hann jag vara frisk innan jag blev förkyld igen. SKIT! När jag äntligen slutat snoraa och börjat träna. 
 
Hade vilodag i onsdags och torsdags. På fredagen tänkte jag åka till gymmet, men istället åkte jag hem och la mig i soffan. Förhoppningsvis blir det inte värre än vad det är nu för då kan man kalla det en mild förkylning. (Man får gnälla ändå).
Det värsta är två saker:
1. Man känner ingen smak. För en matälskare som mig, som nästan alltid äter för att det är gott - inte för att "överleva".
2. Nästäppan när man sover. När inte ens nässprayen hjälper, och man vaknar och är torr i hela munnen och ända ner i lungorna... 
 
Gick på en promenad idag iallafall, måste få göra nånting. Hoppas detta går över fort så att jag kan få börja träna och köra på som vanligt igen!
 
18 dagar kvar till London! <3 Woot Woot!!!
 
XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0