Sensommar

Det finns få saker som jag uppskattar så mycket som solen. Dess ljus och värme är en nödvändighet för att jag ska må bra.
Idag passade jag och Kerstin på att gå till en brygga i årstaviken och gjorde ett par skoluppgifter. Satt i ett par timmar och jag njöt av varje sekund av solsken. Vädret har varit fantastiskt denna vecka och jag hoppas att det får fortsätta ett litet tag till. Jag är inte redo för hösten (vädermässigt) än. I övrigt är jag hur redo som helst - hockey, konserter, och framförallt LONDON! 
Den 9 oktober åker jag och Malin till London och jag vet inte när jag längtade såhär mycket till London sist! Nedräkningen började sekunden vi bestämde oss, och nu ligger vi på 34 dagar kvar! Dvs mindre än 5 veckor kvar tills vi erbjuder London double trouble! 

XXX




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0