Vilodag

Två vilodagar har det blivit sedan i fredags, idag är det söndag. Det känns ändå väldigt bra. Blir en vända på gymmet imorgon, förmodligen en ordentlig sväng på crosstrainern, som just nu är min favoritmaskin på gymmet. På den känner jag verkligen att jag tar ut mig ordentligt, och kör så att svetten bokstavligt talat rinner (något som inte är allt för vanligt förekommande hos mig).
 
Resultatet på vågen efter 10 dagars kämpande är -2,2 kg. Det känns jätteskönt, och inte alls omöjligt att gå ner ytterligare 0,8 kg till på torsdag. Håll tummar och tår att min kropp vill samma som jag! :D 
 
Igår firade jag och Johan vår 9+1 årsdag. Tanken var att vi skulle äta finmat och sen åka på bio, men eftersom det inte gick nån film vi båda ville se bestämde vi oss för att bowla istället. Jag åkte först till gymmet och när jag åkte därifrån var snöstormen i full gång. Med 7 cm nysnö kände jag inte för att åka nånstans eftersom det fortfarande kräksnöade, så vi bestämde oss för att vara kvar hemma. 
Det hela slutade med mjukisbyxor, ofixat hår, inget smink men en jävligt god middag och en mysig filmkväll i soffan. <3 Behöver inte vara "lyxigare" än så när man hängt ihop i 9 år. Min förhoppning är dock att vår 10 årsdag blir något "lyxigare" än mjukisbyxor :D
 
Dagen idag har spenderats ihop med Liza. Vi har ägnat all tid till att snacka skit och en liten stund åt vi middag också. Kycklingsallad med halloumi och limesås. Mums!! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0