Frustration

Tålamod Jenny!!! Jo tack, I wish!

En av mina svagaste sidor och egenskaper är mitt tålamod. Eller avsaknaden av tålamod kanske man ska säga.

Det finns få saker i världens som kan göra mig så frustrerad som teknikstrul. Datorer, TV-apparater, Mobiltelefoner, Kameror, MP3-spelare (nåja, förr i tiden i alla fall). Nu för tiden är mitt liv beroende av flertalet tekniska prylar. Utan min iPhone skulle mitt liv falla isär eftersom jag har ALLT i den. Att mitt fodral dessutom håller i mina bankkort, SL-kort, körkort, Ica-kort, gymkort och… äh, jag tror du fattar…

Idag vet jag inte vad som är fel. Man brukar säga att folk som får saker att fungera har ”magiska fingrar”. Jag har motsatsen idag, verkar det som. Jag har haft 4 uppgifter, varav 4 har strulat på olika sätt!! Förhoppningsvis vänder det snart.

Om man måste vara positiv får man väl konstatera att vi i alla fall hade tur med vädret...

 

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0