#89

Idag blev jag lite rörd när jag fick ett SMS från min lillebror. Han har skrivit kontrakt med Västervik inför nästa säsong i Div.1 och kommer flytta dit nu under sommaren.

Som sagt fick jag ett sms idag:

<3

Detta gjorde verkligen min dag! <3 Love you bro!

Dagen i övrigt har varit skit, så jag behövde verkligen detta. <3 Blev så glad och rörd att jag fällde ett par tårar... Kunde inte hålla igen <3

Jag tror att jag är Pysens största fan och den som är mest stolt över honom. Se tidigare inlägg:

http://jennykarlkvist.blogg.se/2010/january/stolt-storasyster.html

http://jennykarlkvist.blogg.se/2010/january/ska-bara-skryta-lite-till.html



Här är en video på hans tid i NH med några snygga mål/ass:



XXX

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad härligt! Förstår att du är glad och att du verkligen behövde detta idag! Älskar dig massor. Puss

2012-06-12 @ 22:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0